putus asa..?


pernaH x korang alami perasaan putUs asa..rasa cam dah tak ada gUna hidup ini??
kecewa sangat-sangat? rasa nak lari dari realiti ini?hrmm.. 
bagi yang pernaH merasai dan alami.. pErasan itu lah yang ku alami sekarang..~
 tapI aku hadapi dengan tenaNg jiwa..semua yang terjadi ku biaRkan terjadi.. 
kerna akU tahu hidup ini tak kan selalU ceria, aku haRap akU benar-benaR tenang hadapi segaLa..
persoalan dihati kU.. masih ada sinaR kegEmbiraan kah untuk ku kelak??

*senyUmku xberErtiku Gembira ,ceria kU xberErtiku bahagia dan gelakku xsemestinya ikhlas driku..

0 Comment:

 

Facebook Page

About Me

Hi, Selamat datang ke BLOG Gmeyz, Semua cerita suka duka gmeyz ada kat sini sampai bila2.. Baca kalau rasa suka, blah kalau rasa menyampah.. make it easy.. bye..!