Cuti Semester..

Cuti Semester yang panjang...!
Hampir2 dua bulan.. apa yg gmey buat cuti panjang berdepa nie??

*tido
*makan
*jogging
*online

Ha... ini lah benda wajib yg Gmey lakukan mungkin setiap hari.. huu..
Skunk gmey nk hurai sikit soalan yg memang kerap gila manusia dimuka bumi nie tanya kat gmey time cuti nie.. :

1) tak kerja ker cuti nie?

Jawapan : kerja lar... kerja tgk tv, online, jga anak2...

2) Untung lar.. nie musti bnyk duit kan.

Jawapan : ye banyak sngt smpai makan pom hampir2 xmampu nk bayar.. toilet 30sen skali msuk skunk nie oi...

3) Dah tu naper tak kerja cuti panjang nie..

Jawapan. : Tau x? Gmey baru lepas praktikal 5 bln.. praktikal tu maknanya kerja.. so dah kerja 5bln pastu nk sambung kerja lg? Penat sih... bukannya malas..kaya.. bnyk wang.. tapi otak dan badan gmey mngatakan ia mahu rehat. Biasa tiap2 kali cuti sem memang Gmey kerja pom..

4) oo.. patut pom nampak makin Gemuk.. buncit.. boroi. ..

Jawapan : apa kaitannya???  la... berat gmey skunk 63Kg jer pom.. xbuncit sngt eh.. bak kata awek2 kat luar sana tu.. buncit itu seksi... ;) kwang3. .

Nah haii.. beberapa petikan soalan membunuh yg kerap ditanya. . Disertakan jawapan skali..
Jgn tnya soalan nie lagi..!
Apa pun.. hargai masa yg ada..
Keep in blogging here.. muahhh..!


0 Comment:

 

Facebook Page

About Me

Hi, Selamat datang ke BLOG Gmeyz, Semua cerita suka duka gmeyz ada kat sini sampai bila2.. Baca kalau rasa suka, blah kalau rasa menyampah.. make it easy.. bye..!