Aku gemuk?

Aku gemuk??

Oh tidakkk... ini tak patut diucapkan untukku..
Cakap aq chubby tu mybe boleh lg aq terima.. haha
Apapun aq sebenarnya normal ja,, steady ja.. xgemuk pom..
Tak Chubby sngt pom...

Braper berat kau skrang beb?
60KG.. beratkah?

Zaman muda2 aq dlu,masa umo 20an, berat aq 53KG ja...
After paktikal aritu lah.. 4bln praktikal.. berat naek mendadak..
Oh tidakkk.. lepas paktikal berat aq jadi 63KG.. mana datang lemak 10kg tu??? Datang dari mkn tido makan tido lah.. atotoiee...
Xder kerja lain kan..... lepas abis praktikal tu aq cuba maintain kan berat badan aq balik..2 minggu aq xmakan nasi. Diet karbohadrat katakan.... 2minggu berat badan aq turun 3KG.. lepas dua minggu tu aq terus abaikan diet smpai lah hari ini.. berat aq stay 60KG..
Orang cakap aku gemuk..pendek gemuk,, pendek,,, gemuk...
Rasa terrcabar gila.. huhu...

Minggu lepas aq cuba diet lagi.. 3hari ja mampu bertahan lepas tu.. pewhh.. makan nasi kaw3 punya...

Kawan2 aq jenis mkn bnyk..jenis kuat mkn.. ada yg mkn 4 kali shari,,3kali shari,,. So aq terikot diorang,. Jadi.. nak diet pom susahlahh...huhu..

Pape pom aq nak cuba lagi minggu depan.. eh... minggu niee.. 21hb feb 2014..aq nk start diet lagi dlm masa 2 minggu.. tnggu dan lihat.. adalah ianya akan berlaku?
Tunggu......

Adioosss..
Salam sayang dari GP....


0 Comment:

 

Facebook Page

About Me

Hi, Selamat datang ke BLOG Gmeyz, Semua cerita suka duka gmeyz ada kat sini sampai bila2.. Baca kalau rasa suka, blah kalau rasa menyampah.. make it easy.. bye..!