Kad Raya...




Salam, Raya dah dekat Ooii... Bila dah dewasa nie raya dah tak rasa syok sangat, tak macam zaman budak2 dulu.. huu Bila teringat zaman dulu2.. zaman kad raya dulu2..syok beb.. teringin plak nak pos kad raya, lau korang nak tau, zaman budak2 dulu memang selalu Gmey main pos2 kad raya ni... tahun ni rasa nak pos kad raya lagi la... kad raya 100% buat sendri.. cantik tak cantik lain cerita k.. klau korang nak tengok dan nak kad raya dari Gmey.. isi lah alamat rumah korang kat sini k.. KAD RAYA 4 YOU  .. Gmey akan pos secepat mungkin k.. Terhad 100 orang jer k.. ;)   nie betol2 bukan main2..

::RAYA SAKAN JOM, TAHUN NIE BAJU RAYA WARNA MERAH YEE... :)  

0 Comment:

 

Facebook Page

About Me

Hi, Selamat datang ke BLOG Gmeyz, Semua cerita suka duka gmeyz ada kat sini sampai bila2.. Baca kalau rasa suka, blah kalau rasa menyampah.. make it easy.. bye..!